Rollupy Ścianki
wystawiennicze
Stojaki pod banery Trybunki, meble eventowe

Listwy, ramy, OWZ Stojaki na ulotki Outdoor, stoiska targowe

Wydruki
wielkoformatowe
Zdj2

Trochę inny outdoor

10-10-2013 15:07

Wytwórnia filmowa Warner Bros Pictures wpadła na dość oryginalny pomysł - pojęcie „marketingu wirusowego” potraktowała dosłownie i by zareklamować swój najnowszy film zatrudniła… mikrobiologów i immunologów. „Contagion – Epidemia strachu” zyskał dzięki temu reklamę, jakiej jeszcze nie było.


Kanadyjska agencja reklamowa Lowe Roche we współpracy z naukowcami stworzyła unikalne billboardy - olbrzymie szalki Petriego. Billboardy pojawiły się w oknie wystawowym w centrum Toronto, które jest gospodarzem Festiwalu Filmowego. Na dwóch płytach, zaszczepiono żywe bakterie i pleśń, które rozwijając się, pigmentowały i stopniowo wybarwiały litery, układające się w tytuł filmu.  Początkowo nazwa filmu była mało widoczna, ale z biegiem czasu słowo „Contagion” zaczęło pojawiać się w dość przerażającej formie, a reklama wywołała zamierzone poruszenie wśród przechodniów.

Pomysł fajny, ale dość obrzydliwy. Na całe szczęście rzecznik prasowy firmy zapewnił, że użyte bakterie są nieszkodliwe.  ;)

Jeżeli chcesz otrzymywać nowe informacje
o naszych produktach podaj adres e-mail
w polu poniżej:

Kento na facebooku jesteśmy na Google Plus