Rollupy Ścianki
wystawiennicze
Stojaki pod banery Trybunki, meble eventowe

Listwy, ramy, OWZ Stojaki na ulotki Outdoor, stoiska targowe

Wydruki
wielkoformatowe
Look_up2

„Look up!” – interaktywne billboardy British Airways

25-02-2014 16:09

Na niedługo przed Świętami Bożego Narodzenia linie lotnicze British Airways uruchomiły kampanię reklamową „Look up!”.


W centrum londyńskiego Piccadilly Circus i w okręgu Chiswick zostały zainstalowane interaktywne billboardy. Abigail Comber, szefowa marketingu British Airways, przyznała, że billboardy wykorzystują technologię stworzoną na specjalne zamówienie linii i pozwalającą na to, by reklama reagowała w czasie rzeczywistym na otoczenie. To pierwszy tego typu projekt na świecie.


Na reklamie znajduje się mały chłopiec, który w momencie, gdy nad billboardem przelatuje samolot linii British Airways wstaje i wskazuje na niego palcem. Dodatkowo na billboardzie wyświetla się informacja, na jakiej trasie leci samolot, jaki jest numer lotu i jego cena.


Interaktywne billboardy już od jakiegoś czasu zadomawiają się na rynku reklamy i powoli przestają zaskakiwać. British Airways wykorzystało jednak zaawansowane w technologie w sposób, który nie pozwala przejść obok billboardu obojętnie. Brawo!

Jeżeli chcesz otrzymywać nowe informacje
o naszych produktach podaj adres e-mail
w polu poniżej:

Kento na facebooku jesteśmy na Google Plus