
Delta Innovation Class
Amerykańskie linie lotnicze Delta Airlines znalazły ciekawy sposób na promocję swoich usług. We współpracy z portalem społecznościowym Linkedin linie uruchomiły wyjątkowy program mentorski – Delta Innovation Class.
Do współpracy podczas kampanii promocyjnej zaproszeni zostali eksperci i liderzy z branż technologicznych, naukowych, artystycznych i innych. W czasie lotu siedzenia obok nich są wolne, a zająć może je każdy. By wybrać się w podróż ze swoim mentorem wystarczy wypełnić wniosek na stronie deltainnovationclass.com. Aplikacja w Linkedin wyłania te osoby, które będą miały okazję spędzić kilka godzin z największymi umysłami dzisiejszego świata. Taka podróż bez wątpienia będzie niezwykła – w jej czasie wytypowani przez aplikację wybrańcy będą mieli okazję nie tylko poznać swoich idoli, ale także porozmawiać z nimi na temat swoich planów i skorzystać z cennych rad. Dodatkowo każda z podróży ma inspirujący cel, którym jest ciekawe, branżowe wydarzenie odbywające się gdzieś na świecie.
Pierwsze podróże zostały już zrealizowane. Na konferencję TED w towarzystwie Jamesa Pattena, twórcy smartwatcha Pebble miał okazję polecieć desiner, Eric Migicovsky.
Pomysł na kampanię jest prosty, ale genialny. Mamy nadzieję, że kampania Delty zainspiruje innych przewoźników, bo my bardzo chętnie wybralibyśmy się w taką podróż!