Rollupy Ścianki
wystawiennicze
Stojaki pod banery Trybunki, meble eventowe

Listwy, ramy, OWZ Stojaki na ulotki Outdoor, stoiska targowe

Wydruki
wielkoformatowe
Art2_listopad

Kampania outdoorowa

22-11-2013 09:38

Magazyn Billboard w ciekawy sposób wykorzystał do kampanii promocyjnej automat vendingowy.

Na ulicy ustawiono specjalnie zaprojektowaną maszynę, która wydawała promocyjny numer czasopisma. Czytelnicy musieli jednak spełnić jeden wymóg – udowodnić, że są fanem artysty, który znalazł się na okładce magazynu. Zadanie wbrew pozorom nie było trudne. Automat, po podłączeniu do niego iPhona analizował bibliotekę muzyczną właściciela. Jeżeli komputer wykrył w pamięci telefonu więcej niż dwadzieścia piosenek autorstwa muzyka z okładki, właściciel iPhona otrzymywał darmowy numer pisma.

 

Kampanię opracowała agencja reklamowa Ogilvy & Mather. Bardzo się nam spodobał taki pomysł na reklamę outdoorową! A co Wy o nim sądzicie? Załapalibyście się na darmowy numer magazynu?

Jeżeli chcesz otrzymywać nowe informacje
o naszych produktach podaj adres e-mail
w polu poniżej:

Kento na facebooku jesteśmy na Google Plus